Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

                                                    Ciąg dlaszy mojej wpadki....i nie tylko

   Nie pamiętam czy już o tym kiedyś wspominałam ze moja kumpela wrobiła taką eweline...;-(Ona chodzi z nami do jednej klasy.Przyłapanoi ja na paleniu gany..ale nie było żadnej sprawy u dyra.Póżniej dziewczyny z mojej klasy wpadły na pomysł żeby pójść do naszej wychowawczyni i jej wszystko powiedzieć..nie podobało mi sie to od samego początku...po tym wszystko się zaczęło...i teraz trwa ten koszmar praktycznie od miesiąca!!! Teraz ta dziewczyna ma być usunięta z naszej szkoły..a dzisiaj na religi przyszła do mnie taka duża kartka formatu a4 i tam petycja z prośba o pozostawienie Ewliny w naszej szkoole.szczerze mówiąc ja sie nie podpisałam ale nie dlatego, ze chce żeby wyleciała..Poprostu dyrektor juz wyraził swoje zdanie na ten temat i juz koniec kropjka...teraz moja kumpela powiedziala tej Dziewczynie

, ze ja z nią chodziłam do pani..ok..chodziłam, ale nie mówiłam nic i nie podjęłam sie kupna tego..czyli gany!!! Nie wiem już co mam o ym wszystkim myśleć...mam duży problem i boję sie...lecz mam nadzieję że to sie niedługo wyjaśni i skończy!!! Teraz kończę pozdrawiam zobaczymy co się jutro wydaży...

nirvana;-) : :

...jak to zrobic? Komentarze (0)
14. grudnia 2003 20:57:00
linkologia.pl spis.pl

 To juz nie moj pierwszy blog..a tylko na nim jakos nie udaje mi sie umiescic szablonu...co jest?Wiecie moze?Prosze o pOMOC bo juz nie mam do tego siły!!!

nirvana;-) : :

;-) Komentarze (0)
14. grudnia 2003 17:16:00
linkologia.pl spis.pl

   Jutro znowu szkółka!Nie wiem czy sie cieszyć ze sa Sieta?Powinnam..ale...ta sytuacja z Ruda mnie troche dołuje...teraz biorę sie za odrabianie anglika, hih poniewaz sie dowiedizalam ze bylo coś zadane hihi;-)

nirvana;-) : :

linkologia.pl spis.pl

Witam Was!Chcialam powiedziec kilka slow o mnie;-) mam na imie Marta,  jestem zwariowana 15 latka..prawie. Ponieważ 16 marcaa koncze 15 lat. Co do moich ainteresowan to glownie muzyka, brakedance grafy zwierzeta i takie tam...slucham hip hopu. jestem z Pabianic..lecz uczęszczam do szkoły w Ksawerowie...mam gg.Moj nr gg to:5432039

Pozdrawiam wszystkich i prosze o komentarze papatki;-)

nirvana;-) : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

twj-asiaczek | city-girl | frycia-karolina | martamaleszyk | anulka | Mailing